Гарантія
Гарантія та сервісне обслуговування
Правила ремонту товару з гарантією, повернення та обміну товару для покупців з регіонів:
ВАЖЛИВО!
Пересилання товару на гарантійний ремонт, проводиться за рахунок компанії "HotZilla" тільки у двох можливих випадках:
- якщо з моменту купівлі товару з гарантією не пройшло 14 днів
- якщо вага посилки перевищує 5кг
У решті випадків відправка товару проводиться за рахунок покупця.
Посилки, пересилання яких не оплачується покупцем, нами отримані НЕ БУДУТЬ.
Для ремонту, повернення або обміну, необхідно надіслати товар на вказане нижче, відділення:
"Нова Пошта"
Чернігів, Відділення № 25: Шевченка, 33А
УВАГА!
Шановні покупці!
Просимо Вас відправляти товар ТІЛЬКИ на вказану вище адресу.
Отримувач - ФОП Сердюк Роман Володимирович
(УВАГА! Оплату доставки вказувати: Відправник)
Будьте уважні при заповненні полів "Одержувач" та "Адреса".
Якщо Ви неправильно вкажете дані одержувача або адресу одержувача, ми не зможемо оперативно забрати Ваш товар.
При обміні:
В упаковку обов'язково вкласти чек нової пошти, гарантійний талон (для підтвердження придбання Вами товару у нашому магазині), а також вказати на окремому аркуші:
1- Прізвище Ім'я По-батькові
2- Місто
3- Контактний номер телефону
4- Причину повернення (обміну)
При поверненні:
В упаковку обов'язково вкласти чек нової пошти, гарантійний талон (для підтвердження придбання товару в нашому магазині), а також заповнити заяву.
Заборонено висилати товар у неповній комплектації, у нерідній упаковці, у рідній, але пошкодженій* або обклеєній скотчем упаковці. Товар повинен бути у такому вигляді та в такій комплектації, як при початковому отриманні Вами.
УВАГА!
Після відправки товару в обов'язковому порядку необхідно передзвонити за телефоном: 096 701 78 98 та повідомити номер декларації.
Після отримання нами товару з Вами зв'яжеться наш менеджер і повідомить, як отримати гроші за повернутий товар!
При відправці на ремонт:
В упаковку обов'язково вкласти гарантійний талон, а також вказати на окремому аркуші:
1- Прізвище Ім'я По-батькові
2- Місто
3- Контактний номер телефону
4- Заявлену несправність
УВАГА!
При відправленні товару перевізником "Нова Пошта" НЕ СТАВИТИ галочку навпроти графи "Зворотня доставка"
Після відправки товару в обов'язковому порядку необхідно зателефонувати вказаному на сайті і повідомити номер декларації.
ПРАВИЛА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Обмін товару провадиться, якщо товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:
1. придбати будь-який інший товар наявні;
2. здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж;
3. зробити повернення грошей у розмірі вартості поверненого товару;
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін і повернення товару проводиться у тому магазині, у якому здійснювалася купівля.
ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ТОВАРУ.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину Hotzilla. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне зношування або вичерпання ресурсу;
випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
порушення безпеки гарантійних пломб;
наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни до
