Гарантія
Гарантія та сервісне обслуговування
Правила ремонту товару з гарантією, повернення й обміну товару для покупців із регіонів:
ВАЖНО!
Пересилання товару на гарантійний ремонтується завдяки компанії "HotZilla" тільки у двох можливих випадках:
- якщо з моменту купівлі товару з гарантією не пройшло 14 днів
- якщо вага посилки перевищує 5 кг
У всіх інших випадках відправлення товару відбувається завдяки покупця.
Посилки, пересилання яких не оплачується покупцем, нами отримані НЕ БУДУТ.
Для ремонту, повернення або обміну необхідно надіслати товар на вказана нижче, відділення:
"Нова Пошта"
Чорнигов, Відділення No 26: вул. Дрозда 7
УВАГА!
Шановні покупці!
Просимо Вас відправляти товар ТІЛЬКИ на вказаний вище за адресу.
Отримач — Сердюк Роман
(УВАГА! Обладнання доставляння вказувати:жер)
Будьте уважні у разі заповнення полів "Попромінювач" і "Адрес".
Якщо Ви неправильно вкажете дані замовника або адреса одержувача, ми не зможемо оперативно забрати Ваш товар.
Під час обміну:
У пакованні обов'язково вкласти чек нової пошти, гарантійний талон (для підтвердження придбання Вами товару в нашому магазині), а також вказати на окремому аркуші:
1-Фалію Ім'я Відмітність
2- Місто
3- Контактний номер телефона
4- Причину повернення (обміна)
Під час повернення:
В пачку обов'язково вкласти чек нової пошти, гарантійний талон (для підтвердження придбання Вами товару в нашому магазині), а також заповнити заяву.
Заборонено надсилати товар у неповній комплектації, у нерідному пакованні, у рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем пакованні. Товар має бути в такому вигляді та в такій комплектації, як у разі початкового отримання Вами.
УВАГА!
Після надсилання товару обов'язково треба перетелефонувати телефоном : 096 701 78 98 і повідомити номер819.
Після отримання нами товару, з Вами зв'яжеться наш менеджер і повідомить, як отримати гроші за повернений товар!
Під час надсилання на ремонт:
До паковання обов'язково вкласти гарантійний талон, а також вказати на окремому аркуші:
1-Фалію Ім'я Відмітність
2- Місто
3- Контактний номер телефона
4- заявлену несправність
УВАГА!
Під час відправлення товару перевізником "Нова Пошта" НЕСТАВИТИ галочку навпроти графи "Зворотня доставка"
Після відправлення товару обов'язково треба перетелефонувати телефоном: 096 7017898 і повідомити номер819.
ПРАВИЛА ОБМІНА І ПОВІТРЯТУ ТОВАРУ.
Відповідно до Законом України "Про захист прав споживачів" покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар упродовж перших 14 днів після купівлі.
Обмін товару відбувається, якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, можливо:
1. придбати будь-який інший товар наявні;
2. здійснити обмін товару на аналогічний у разі першого ж надходження відповідного товару в продаж;
3. зробити повернення грошей у розмірі вартості поверненого товару;
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється тільки за наявності виведення авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін і повернення товару проводиться в тому самому магазині, у якому здійснювалася купівля.
ГАРАНТІЙНИЙ РЕМЕНТ ТОВАРУ.
Підтвердженням права на безплатне гарантійне обслуговування слугує заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину Hotzilla. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безплатного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон упродовж усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природний знос або зникнення ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (неспостереження температурного режиму, дія рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- ушкодження, спричинені неправильним під'єднанням до електромережі;
- ушкодження, спричинені дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або виникли внаслідок з'єднання та під'єднання товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі: - порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талону;
- якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерт або не може бути встановлений.