Кошик
473 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (93) 318-16-93
14007, пр. Миру, 310 А, Чернігівська обл., Чернігів, Україна
Інтернет-магазин гарячих цін

Гарантія

Гарантія та сервісне обслуговування 

Правила ремонту товару з гарантією, повернення й обміну товару для покупців із регіонів:

ВАЖНО! 
Пересилання товару на гарантійний ремонтується завдяки компанії "HotZilla" тільки у двох можливих випадках: 
- якщо з моменту купівлі товару з гарантією не пройшло 14 днів 
- якщо вага посилки перевищує 5 кг 

У всіх інших випадках відправлення товару відбувається завдяки покупця. 
Посилки, пересилання яких не оплачується покупцем, нами отримані НЕ БУДУТ. 


Для ремонту, повернення або обміну необхідно надіслати товар на вказана нижче, відділення: 

"Нова Пошта"
Чорнигов, Відділення No 26:  вул. Дрозда 7

УВАГА! 

Шановні покупці!
Просимо Вас відправляти товар ТІЛЬКИ на вказаний вище за адресу.


Отримач — Сердюк Роман
(УВАГА! Обладнання доставляння вказувати:жер)

Будьте уважні у разі заповнення полів "Попромінювач" і "Адрес".
Якщо Ви неправильно вкажете дані замовника або адреса одержувача, ми не зможемо оперативно забрати Ваш товар.


Під час обміну:
У пакованні обов'язково вкласти чек нової пошти, гарантійний талон (для підтвердження придбання Вами товару в нашому магазині), а також вказати на окремому аркуші:
1-Фалію Ім'я Відмітність
2- Місто
3- Контактний номер телефона
4- Причину повернення (обміна)

Під час повернення:
В пачку обов'язково вкласти чек нової пошти, гарантійний талон (для підтвердження придбання Вами товару в нашому магазині), а також заповнити заяву.

Заборонено надсилати товар у неповній комплектації, у нерідному пакованні, у рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем пакованні. Товар має бути в такому вигляді та в такій комплектації, як у разі початкового отримання Вами.

УВАГА!
Після надсилання товару обов'язково треба перетелефонувати телефоном : 096 701 78 98 і повідомити номер819. 

Після отримання нами товару, з Вами зв'яжеться наш менеджер і повідомить, як отримати гроші за повернений товар!


Під час надсилання на ремонт:
До паковання обов'язково вкласти гарантійний талон, а також вказати на окремому аркуші:
1-Фалію Ім'я Відмітність
2- Місто
3- Контактний номер телефона
4- заявлену несправність

УВАГА!
Під час відправлення товару перевізником "Нова Пошта" НЕСТАВИТИ галочку навпроти графи "Зворотня доставка"

Після відправлення товару обов'язково треба перетелефонувати телефоном: 096 7017898 і повідомити номер819. 



ПРАВИЛА ОБМІНА І ПОВІТРЯТУ ТОВАРУ. 
Відповідно до Законом України "Про захист прав споживачів" покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар упродовж перших 14 днів після купівлі. 

Обмін товару відбувається, якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ. 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, можливо: 
1. придбати будь-який інший товар наявні; 
2. здійснити обмін товару на аналогічний у разі першого ж надходження відповідного товару в продаж; 
3. зробити повернення грошей у розмірі вартості поверненого товару; 

Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється тільки за наявності виведення авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 
Обмін і повернення товару проводиться в тому самому магазині, у якому здійснювалася купівля. 

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМЕНТ ТОВАРУ.
Підтвердженням права на безплатне гарантійне обслуговування слугує заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину Hotzilla. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безплатного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон упродовж усього терміну експлуатації товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природний знос або зникнення ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (неспостереження температурного режиму, дія рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • ушкодження, спричинені неправильним під'єднанням до електромережі;
  • ушкодження, спричинені дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або виникли внаслідок з'єднання та під'єднання товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій. 

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талону;
  • якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерт або не може бути встановлений.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner